en dag efter?

Jag vet inte varför men jag ligger en dag efter när jag skriver, berättar alltid om gårdagen.

Iaf igår va jag och mötte Elin lite snabbt i jakan för hon hade mina stövlar som jag ville ha tillbaka och eftersom att hon ska iväg på kryssning idag kände jag att ja inte ville vänta tills på onsdag kväll lr torsdag med att ha dom.  när jag kom hem från jakan efter att ha hämtat mina skor så messa Nina mig och undrade och ja ville hitta på nåt för hon hade precis slutat jobba, så de va bara ta på sig jacka och skor igen och knalla till bussen. När jag väl mötte Nina i jakan utanför gabriels trafikskola så va klockan runt 4 så vi gick in på gina en sväng och lämnade tillbaka en tunika och bytte en tunika som ja köpte i söndags. Efter det drog vi till Media Markt i Barkarby och gick runt och glodde lite sen gled vi in till stan och mötte Sarah. Efter en dag med mycke åkande fram och tillbaka så kom jag hem helt utmattad vilket resulterade i att jag kollade på tv en timma sedan dog jag i sängen.
Nina och jag kom fram till att vi borde ha en födelsedags fest tillsammans när vi har fyllt eftersom att det bara är 10 dagar emellan, och då vill vi ju så klart ha maskerad. haha men man får väll se va som händer.

Idag har jag inte gjort mycke alls, legat i sängen och läst faktiskt. Sen har jag och Nina bestämmt att på torsdag tar vi med mina småbröder till Eriksdalsbadet (äventyrsbadsdelen) och roar oss en dag :) haha Nu kommer syster snart hit och hälsar på trevligt trevligt.

Ha det så kul på kryssningen tjejer :)

hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0