så jävla hemskt!!

Anna visade mig ett klipp här om dagen, har aldrig sett något hemskare och förstår inte hur man kan göra så mot sitt eget barn eller mot ett barn/ en person över huvudtaget! hoppas verkligen att föräldrar som slår sina barn osv lever med skam resten av sina liv och lever i ånger, och att dom någon gång själva kan få känna på hur det känns att vara hjälplös och inte kunna försvara sig, dom borde lida lika mycket som dom fick sina barn att lida om inte 500 ggr mer! blir så Arg!

första gången jag såg dett aklipp fick jag "bara" tårar i ögonen andra gången grät jag, stackars pojke!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tar GÄRNA hand om den jäveln som gjorde detta!! Ska pina ihjäl idioten låååååååååååångsamt.

2009-10-25 @ 08:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0