..

ja nu ar klockan 07.17 sitter pa jobbet och har precis skjutit lite kartonger.. kan inte gora dom tre sista bokstaverna av nagon konstig anledning... igar fick jag veta en sjuk sak och min fraga ar hur fan kan man gora nat sant mot en manniska bara for att man vill hamnas. forstora en manniskas liv bara sadar utan vidare. jaja jag hoppas att det loser sig iaf.. jag kan ocksa tala om attt min hund var valdigt billig igar da han skulle busa hela javla kvallen sista gangen jag kollade pa klockan var den 2 sen ringde den klockan 5 igen.. sa ja jag ar en aning trott.  nehe nu ska man ta och fortsatta jobba och hoppas pa att dena dagen blir en bra dag                                                                                                                                                                                                                                                                    igar sporegnade de ju som manga kanske markte men tydligen tyckte inte att jag var tillrackligt blot sa han  drankte mig med vattenslangen haha..

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Jag har en lite konstig fråga, jag hittade din blogg när jag googlade "diesel + pinscher" och känner ägaren som hade hand om honom innan han hamnade på hundstallet. Är säker på att det är samma hund eftersom han ska ha varit på hundstallet under den här perioden. Nu vet inte jag om du är så insatt i just Diesels fall, men jag undrar bara om du vet om han kom till ett bra hem? Skulle vara skönt att bara veta det i så fall :) tack, hälsningar Linda

2010-08-03 @ 10:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0