fönsterputsning?

Nu är jag hos mamma, så tänkte passa på att blogga en snabbis. är här och ska putsa fönster pga en överenskommelse mellan mig och mamma, men va ute med deppen nyss så tänkte att jag tar en paus vid datorn innan jag fortsätter. igår fyllde niklas år så jag och Nina köpte en kofta och en långärmad t-shirt åt honom i födelsedagspresent, han blev jätteglad över dom och dom va riktigt fina på. Sedan käkade vi med niklas, Danne och oskar.

Deppen hängde med till Danne och va helt hysterisk, han flög runt som en dåre och vägrade va still, fattar inte vad det var med honom han brukar aldrig hålla på så. men men de var väl en sån dag.

jag vet att det är vissa som tycker att jag borde skriva lite mer personliga saker i bloggen vilket jag skulle kunna göra men jag väljer att inte göra de pga att jag vill inte skapa tjaffs eller göra olika situationer värre än vad dom är/kan va osv. så därför blir min blogg inte så innehålls rik på personliga saker mer än vad jag gör och lite sånt.

På söndags ka iaf jag och nina åka till Torpet och det ska blijätteskönt att åka dit och ta det lite lungt, Nina, Jag, Deppen och Wirre blir det som åker. Ska också på Lastbils Elmia på lördag med Nina och sen ska jag köra hem en Dodge Pickis åt Pierre! ska bli kul kul kul!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0