Fredag igen!

Jaha så var det fredag igen och denna vecka har jag varit dålig på att blogga, har varit fruktansvärt trött på kvällen och har inte sovit så bra på natten.. så aa trött har jag varit. Nina och Jag har varit ute och gått med deppen nästan alla dagar denna vecka, långa svägar då skit skönt att gå långa svängar när man har någon att gå med för de är inte kul att va ute och gå i en timma själv och snacka med träden osv..

Igår när vi var ute och gick vid görväln så kom de en bil så vi gick åt sidan och Nina skriker och hoppar till "en orm en orm!!!" lär typ som att va en pytonorm eller nåt, de va en typ snok den var så liten så liten.. nästan som en daggmask haha de va skit kul.

Har jobbat hela veckan inget märkvärdigt har hänt direkt, va inne i stan och fikade med en som heter Markus i onsdags. Mycket trevligt hade vi.

Idag har jga och Nina varit ute och gått på kvällen och sen var vi och hälsade på Sebbe en sväng, sedan åkte jag hem och nu ligger jag här och bloggar. ska sova nu även fast att det är fredag osv för jag är så sjukt trött!! Deppen deckade för lääänge sen, typ i samma veva vi klev innan för dörren!

nej god natt gott folk!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0