FREDAG och vad gör man?!

ja som rubriken säger de är ju fredag! jag jobbade idag dock bara till ett vilket är jätteskönt, vi jobbar in timmar under veckan så vi får sluta tidigt på fredagar tycker de är skit bra! idag på jobbet har de väl inte hänt så mycke alls faktiskt... kom hem vid fem i ett och tog ut hundarna sen när dom hade varit ute så va de valparnas tur, Deppen fick sitta i koppel med mig på gräsmattan då för han vill ju så gärna leka med dom men de räcker ju med att han lägger en tass över ryggen på dom så är de kört liksom.... sen passade jag på att duscha, fila fötterna och raka benen haha! när jag hade duschat klart så drog pappa och Anna iväg och jag fick lämna hem en kanin.

Nina jobbar till klockan 18:00 sedan ska hon ringa mig så får vi väl se om vi hittar på nåt eller inte, skulle vara skoj att göra nåt för en gång skull med tanke på att jag inte GJORT nåt spec alls på länge, och mest bara varit hemma senaste helgerna.

nu håller pappa eller någon av dom på med maten tror jag så vi ska väl käka om ett tag, sedan ska dom ut och åka hoj tror jag.

nu ropade pappa att de va käk så måste väl gå upp nu ..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh vad är det för valpar ni har du? Har det kommit ytterligare? :D

2010-08-13 @ 15:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0