såå otaggad!

ja nu ligger man i sängen och borde sova, men är så sjukt otaggad inför morgondagen!! vill inte gå upp 05:10 och jobba jag vill inte! men men de är bara göra de och se glad ut, samtidigt som man tänker på alla andra som har semester! de är ju kul... INTE! jaja vad gör man inte för lite pengar!

idag har jag badat ALLA hundar på förmiddagen och sen åkte jag till min mamma och va där, sen käkade vi tillsammans och sen åkte jag hem hit igen och ska sova.. ja alltså ingen händelserik dag.

imorgon iaf så befinner jag mig på jobbet från ca06:15 till ca15:30! ha det så skoj alla lyckliga människor som fortfarande har semester!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack , det ska jag, fast jag har inte semseter utan är BARA ledig så där ändå!!!!

2010-08-01 @ 21:56:20
Postat av: Anna

sems eter man INTE till frulle!!!!

2010-08-01 @ 21:56:58
Postat av: Anna

Däremot så kan man ha SEMESTER!!!!

2010-08-01 @ 21:57:41
Postat av: Sara SB-stylist

HEEEJ ALLA!!!!



Kan ni hjälpa mig!!! Jag försöker få min DRÖMKILLE! DEDE!

Han kan inte ens ha bilder längre för tjejer är helt kära i han och stalkar honom till fotbollsmatcherna!!



Skriv i inlägget "Dede dissar Sara Bill" att han borde ge mig en ANDRA CHANS!!!



Help me out!!!!! Han är helt OTROLIGT VACKER och finns ingen som han!

Helt OBESKRIVLIG KILLE!



www.dedeprivat.blogg.se

2010-08-01 @ 22:07:02
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: lucke

Hej du! Haft en bra kväll? :)

2010-08-01 @ 22:09:24
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Fin blogg du har! :)

2010-08-01 @ 22:38:15
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0