Söndag och jobb imorgon!

Ja då börjar helgen lida mot sitt slut, imorgon är det upp och jobba som gäller.. Vad har jag gjort i helgen då? hmm, i fredag gjorde jag inget alls faktiskt, käkade middag med Nina tror jag? haha sen var jag bara hemma och tog det lungt..

igår så var alla i familjen på grönan och jag var hemma med hundarna och så sen hämtade jag Nina från jobbet när hon slutade så åkte vi hit, sen drog vi till Svea och käkade ungsgratinerad pasta mycket gott! Sen bar det av till Danne och Niklas där vi fastnade och spelade sms-Roulette haha skit kul, blev en del pinsamma sms som skickades till bla Ninas mamma haha ! sen åkte jag och släppte av Nina i hässelby vid hennes bil och åkte hem, la mig och kollade på film med sveriges grövsta huvudvärk och sen började de bullra och blixtra så jag fick förklaringen till varför jag hade ont i huvudet. när filmen väl var slut kunde jag inte somna så låg och funderade på massa grejer tills klockan va 3 halv 4 sen somnade jag..

Idag åkte jag och Nina til sickla för att lämna in min mobil då den har börjat muppa sig, om jag skulle lämna in den hos onoff skulle de ta 4 -5 veckor, men om jag gick till stället dom skickar telefonerna till skulle de ta 4-5 arbetsdagar, dock har de här stället bara öppet vardagar 10-14 så får se hur de går att komma och lämna den där efter som att jag jobbar 06:30-16:00 men men de får lösa sig..Chrisse och Elin var här och käkade med oss, vi käkade grillat med sallad och potatis och sås osv mycket gott...Nu på kvällen har jag varit ute och gått med Nina och Deppen en redig sväng så Deppen är helt utslagen. kanon då kanske man kan få sova ordentligt :D

Nej nu är det nog dags att lägga sig i sängen!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gröna Lund är inte helt fel. :P

2010-08-09 @ 16:04:33
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Erik

Nästa gång sms-rouletten blir aktuell så kan ni alltid testa http://www.smsroulette.net :)

2010-08-10 @ 12:55:35
URL: http://www.smsroulette.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0