sova nu?

jo det var ju såhär att jag bloggade från mobilen idag på morgonen men av någon konstig anledning kunde jag inte skriva å ä ö så jag skrev med a och o istället, men förhoppningsvis kan folk lista ut vad det står iaf!

nu på kvällen har jag varit ute och gått en lååång sväng med deppen så han sover redan, YES! igår somnade han vid två tiden de var mindre kul med tanke på att jag gick upp klockan fem!

Nina var förbi här en sväng innan hon skulle på bio, haha vi har haft en hemskt rolig smskonversation idag! haha fan vad jag skrattade de livade upp hela min dag!

Tony har gått runt på jobbet och kallat mig för "killen" och "grabben"?? why?! haha sen flinar han med sitt jävla flin så man kan ju inte låta bli att skratta så aa kör han samma imorgon då blir de "gumman" han får heta !

sen har jag ju inte skrivit något om detta men JAG SKA BLI FASTER!!! :D min bror och hans tjej ska få en bebis, och eftersom att Anna har skrivit på sin blogg om de nu så tycker jag att  jag också kan göra de :) ska bli så spännande!

Deppen ska me till jobbet imorgon och röjja med Hugo!

nu är det sov dags!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Elin skrev en kommentar på FB om ett kort på mig så hon började! åtminstonde där det är FLER folk som läser men hallå FEJJAN!?

2010-08-05 @ 22:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0