vad gör man nu då?

Jaha då var man arbetslös igen! så vad gör man nu? jo man söker söker söker och söker jobb och hoppas på det bästa. den femte saken man gör är att man hoppas på att det ska finnas lite tid över för att övningsköra så jag kan ta de där jävla lastbilskortet snart, har inte riktigt ork att tjata längre känner jag när det ändå inte händer nåt. Jag har alltid i världen men de handlar också lite om vad andra involverade människor prioriterar.

hur som helst så har Nina semester nu så i helgen ska vi på Lastbils Elmia tror jag och kolla om de finns några coola bilar, ska bli kul att göra nåtgot annorlunda för en gång skull, inte något man gör varje dag liksom. Sen på söndag blir det nog att vi tar vårat pick och pack och drar upp till torpet i en vecka, måste dock vara hemma tills den 4e igen då vi ska på namngivning hos Micke och Linda och jag ska vara chaufför.

Förövrigt så har de väl inte hänt så mycke, Pierre har köpt ny lastbil och jag har fått ett intressant erbjudande angående den, hmm skulle vara helt sjukt kul men som sagt det hänger inte bara på mig..


Slänger upp lite bilder på en lastbil från en utställning som är sjukt snyggt motivlackad!! tryck på bilderna för att dom ska bli stora, helt klart värda att titta på kan jag lova! Är förälskad i denna lastbilen!
           

aa man skulle inte tacka nej till att en vacker dag glida runt i en sån!

nu är det Top modell sen ska jag och Nina plocka loppor från varandra!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0