gårdagen

Igår kväll skulle jag och Nina bada och bara chilla, det slutade med att vi åkte till Råcksta krog och drack öl med Annie och folket. Vi sjöng karaoke, haha Eloise och Rocka på!  Det blev väl mer skratt än sjunga men vi hade kul iaf. Denise var snäll och körde oss dit och hämtade oss klockan ett när dom stängde, Tack Tack! hela vägen hem och i ca 30 min till hade jag grov hicka, mellan varje hickning så skrattade jag och Nina så det vart ju bara värre. Väl framme hemma hos mig så skulle vi gå in genom garaget, då är det ju en liten "backe" eller vad man ska kalla det, jag går först och tar fram nyckeln och låser upp när jag hör Nina skratta och ropa "Mikaela hjälp mig" haha då sitter hon i snön brevid en av kaninburarna och har halkat haha det var skit kul. sen gick vi in och la oss.

Imorse när jag vaknade var mitt huvud inte helt okej! men nu mår jag prima bara lite seg, så lite senare ska jag hämta Nina så hon kan köra hem sin bil som står här.

nej nu ska jag gå och K-K-Kissa (HAHA internt mellan mig och Nina)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0