hmm..

Nu har jag gjort ett tappert försök att göra om min blogg men hmm det gick inte så bra.. klickade och klickade men det blev inte som jag ville så tillslut så ändrade jag bara bilden högst upp. så jag får ta och hitta någon annan smart människa som kan hjälpa mig att fixa till resten.

så aa om det finns någon där ute som är bra på att ändra utseendet på bloggar så säg gärna till!!

idag har jag och pappa fyllt släpet med skräp, sen ställt de på ett annat ställe på tomten, min koppling hängde sig när ja skulle flytta min bil så den levde sitt eget liv och nu har ja en spricka i kofångaren bak...!! surt som fan men men vad ska man göra! efter det så drack vi kaffe och snackade lite skit, och nu har jag suttit och försökt fixa till bloggen lite men aa det blev knappt något nytt förutom bilden.

återkommer säkert lite senare när jag eventuellt har mer att skriva..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Min bil!!!!!!!!!

2010-01-09 @ 14:43:08
Postat av: Anna

Den hade inte en skrååååååma !!!! Nu är den förstörd!!! SKÄMS PÅ DEJ!!!!

2010-01-09 @ 16:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0