Idag dricker vi vin!

Igår kom Anna och Alex hem från torpet så vi slog tll med Kina mat eftersom att ingen var speciellt taggad på att laga mat, sen på kvällen åkte jag till Nina och färgade håret sen åkte jag hem. På vägen hem så köpte jag en tandborste åt Alex som jag hade fått order om att göra, när jag kom hem visade Anna mig lite bilder och Alex visade mig sina nya kläder.

Idag har vi hjälpts åt lite med kaninburarna sedan var det dags att duscha och göra sig lite fräsch! Vid halv tre kom Nina och plockade upp mig för jag skulle köra henne till Centralen, hon ska nämligen åka tåg till gbg eftersom att hennes lilla kusin Emil ska döpas imorgon, Efter att jag hade släppt av henne så åkte jag hem och Anna drog och storhandlade. Ikväll kommer pappa och Anderas hem tor jag, vilket fall som helst så ska anna och jag dricka vin ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

JAPP!!

2010-07-31 @ 20:41:42
Postat av: Anna

Får ta det en annan gång ORDENTLIGT!!

2010-08-01 @ 08:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0