söndag och sista dagen på rastlöshet!

Jaha då vard et söndag och idag blir det att käka med Denise och mamma vet inte riktigt om Roffe ska käka här också. Just nu har mamma och Roffe kidnappat min hund så jag ska passa på att duscha och röja lite här hemma för de ser föjävligt ut. fint väder är det idag så när dom kommer tillbaka med min hund och jag har städat och allt så blir det att kräla ut i solen.

I fredags tog min barndomskompis Andreas studenten så vi var på hans mottagning och sen på kvällen blev jag med dragen av  honom, hans flickvän Ellen och deras kompis jonas till skälby gård där det var massa folk som hade tagit studenten. träffade på en hel del folk från när jag gick på viksjöskolan så det var trevligt.  Hela kvällen var jätte rolig och det var kul att umgås med Andreas igen för det var säkert 2 år sen sist, kom hem vid halv fyra och sen upp 9 pigga var jag inte. haha!

På måndag är mina dagar av rastlöshet slut jag börjar nämligen på binab imorgon halv sju sharp! känns väl lite sådär att inte träffa Deppen på hela dagen men får väl hoppas att man överlever. !!

Ska gå ner och köpa jordgubbar senare och hoppas på att dom är goda:D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0