söndag = morsdag!

Jaha nu är det söndag och det är ju då morsdag, jag sitter just nu i sängen och Deppen ligger brevid mig. ska snart bege mig hem till moder min och umgås lite och käka middag och sådär. Pappa brummade iväg på hojjen och skulle möta upp conny och resten av folket, dom ska till nåt ställe ovanför uppsala tror jag det var och kolla när två av deras kollegor hoppar fallskärm, dom fick nämligen de i 50 års present av alla på Binab.

SÅ vad har jag gjort i helgen.. hmm inte mycke alls faktiskt, va hos en gammal klasskompis i fredgs kväll och glodde, sen höll jag honom sällskap in till stan och hämtade hans syrra och hennes kompis, dom hade varit på nån grej vid fryshuset. sen släppte vi av dom och jag åkte hem.

igår grillade vi smask smask! och Nina tappade tydligen sin mobil i toan fick jag se på facebook imorse när jag loggade in, hon hade skrivit till mig "jag tappade min mobil i toalettstolen ikväll så ifall du försöker få tag på mig så går det icke... :)" ja vad ska man säga? ha inte mobilen med dig in på toan eller lägg den långt ifrån toan kanske? :P


såhär sovet deppen och jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0