sen sist

Så vad har hänt sen jag bloggade sist? jo Pappa, Anna och grabbarna har kommit hem bruna och äckliga! Chrisse och Elin har varit här och käkat middag, Jag körde hem Linnea, Deppen har kastrerats och går numera med tratt, Umgåtts lite med Nina, Farmor rymde från sjukan och hittades efter tre timmar, farmor har flyttat till ett korttidsboende i väntan på att få komma till ett äldreboende, hon har också fått "diagnosen" parkinson, den värsta sorten! så nu kommer det tydligen bara gå utför... Jag har varit på Arbetsförmedlingen, Varit på ubg och hämtat kopia på mina slutbetyg, skickat efter utdrag ur brottsregistret, sökt 15 000000000 jobb, fyllt i papper om ansökan till en utbildning och ska skicka in dom osv osv...


Annas syrras son (Min plast kusin måste de bli) Ragge fick en dotter igår morse så sjukt söt. ska slänga upp en bild på henne, hon ska heta Millie och hennes syster heter Nellie har jag för mig.

  
Sååå söööt !!


Så tänkte jag lägga upp bilder på Deppman i tratt!



Utslagen!!

Nej nu ska jag försöka få tag på en viss person sedan ska jag kolla på lite serier tror jag och sen slagga. Anna jobbar imorgon så jag ska köra grabbarna till skolan, sen är det hem och städa och fixa som gäller.. hoppas på bra väder så man kan vara ute i solen!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0